Bekijk exclusieve interviews met Shigeru Miyamoto, de bedenker van Mario
Als je meer te weten wilt komen over de achtergrond van enkele van Nintendo's grootste titels van 2009, wie kun je dan beter spreken dan Shigeru Miyamoto?
Je kunt nu twee exclusieve interviews bekijken met de legendarische spelontwerper, waarin hij praat over het realiseren van enkele langetermijnsambities voor een Mario-spel voor meerdere spelers met New Super Mario Bros. Wii., en waarin hij uitlegt hoe Wii Fit Plus het plezieriger maakt dan ooit om thuis aan lichaamsbeweging te doen.
De volledige interviews zijn alleen te zien door vanuit je Wii-menu naar het gratis Nintendo-kanaal te gaan. Maar je kunt alvast een voorproefje nemen door de onderstaande filmpjes te bekijken.