Hou je vrienden dichtbij en je vijanden nog dichterbij, zeggen ze… maar Mario en Luigi gaan daarbij een stap verder in Mario & Luigi: Bowser's Inside Story, vanaf vandaag in de winkel!
In hun nieuwste avontuur komen de onverschrokken broertjes terecht in het lichaam van de koning der Koopa's. Ze hebben dus een ontsnappingsplan nodig als ze ooit het daglicht nog willen zien. Daar komt nog bij dat het sturen van het loodgietersduo door het monsterlijk grote lichaam maar één kant van het verhaal is. Je zult ook Bowser moeten besturen tijdens zijn strijd tegen een nog groter kwaad dat het op het Mushroom Kingdom gemunt heeft.
Kom meer te weten over de unieke gameplay die Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story zo leuk maakt, op de officiële site van het spel. Door afbeeldingen, video’s en informatie te bekijken zal je in een mum van tijd te weten komen wat je allemaal te wachten staat. Zo kun je Mario, Luigi en Bowser door hun meest bizarre avontuur tot nu toe loodsen.