Bekijk de New Super Mario Bros. Wii Super Skills-video
New Super Mario Bros. Wii levert een klassieke spelervaring, waar iedereen van kan genieten. Maar hoe zit het nou met de Mario-veteranen onder ons? Gloednieuwe power-ups, lastige sprongen en slimme coöperatieve technieken bieden meer dan genoeg uitdagingen, zelfs voor de Mario-spelers van het eerste uur. In het spel zul je je zogenaamde Hint Movies kunnen vrijspelen. Hierin zie je de meest verfijnde platformkunsten, van de hand van de beste spelers onder Nintendo's ontwikkelteam.