Nu in de winkel: Super Mario Galaxy 2
Het werk van een echte held houdt nooit op! Mario bewijst dit in Super Mario Galaxy 2 door terug te keren naar de ruimte, voor een geweldig nieuw avontuur.
Super Mario Galaxy 2 ligt nu in de winkels en heeft al veel lof ontvangen voor zijn combinatie van platformactie, inventieve ideeën en schijnbaar onophoudelijke toestroom van superleuke uitdagingen. Met Yoshi die Mario opnieuw te hulp schiet, de toevoeging van nieuwe power-ups om mee aan de slag te gaan en een overdaad aan ongelooflijk creatieve galaxies om te ontdekken is Super Mario Galaxy 2 een waar genot voor de zintuigen... en leuk voor spelers van alle leeftijden!
Haal je eigen exemplaar van het spel en ontdek waarom Super Mario Galaxy 2 nu al wordt beschouwd als een van Mario's geweldigste avonturen tot nu toe!