Download gratis The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition als Nintendo DSiWare
The Legend of Zelda: Skyward Sword is één van de diepste en rijkste spelervaringen ooit door Nintendo gemaakt. Meer dan 100 werknemers hebben vijf jaar lang hard gewerkt om een episch avontuur te scheppen, inclusief baanbrekende spelmogelijkheden en meer dan 100 minuten aan filmachtige scènes. Het spel bevat ook een Boss Challenge-stand en optionele hintfilmpjes voor spelers die ergens vastlopen in het spel. Zorg dat je dit epische avontuur voor de Wii in huis haalt als het op 18 november in Europa wordt gelanceerd.
Om je voor The Legend of Zelda: Skyward Sword in de stemming te brengen, biedt Nintendo je een unieke kans om (opnieuw) kennis te maken met een klassiek Zelda-multiplayer-avontuur voor je Nintendo DSi, Nintendo DSi XL of Nintendo 3DS-systeem. Het gratis downloadbare The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition verscheen eerder voor de Game Boy Advance, maar is nu uitgebreid met nieuwe gebieden en een spelstand voor een enkele speler. Het spel kan vanaf 28 september voor beperkte tijd* gratis worden gedownload als Nintendo DSiWare. Zowel fans van het origineel als nieuwkomers zullen genieten van dit klassieke 2D-multiplayer-avontuur. Twee tot vier spelers kunnen hun Nintendo DSi, Nintendo DSi XL of Nintendo 3DS-systemen draadloos verbinden om samen Prinses Zelda te redden. De held Link is door de kracht van het Four Sword in vieren gesplitst, zodat elke speler met Link – in vier verschillende kleuren - kan spelen. Werk samen om puzzels op te lossen en eindbazen te verslaan in vier gebieden met elk een eigen thema. Zorg dat je meer Rupees verdient dan je vrienden als je aan het eind van zo’n gebied als winnaar uit de strijd wilt komen.
Anders dan in de originele Game Boy Advance-versie, is het nu ook mogelijk om het hele spel in je eentje te doorlopen. Daarbij ben je niet helemaal alleen, want er verschijnt naast je eigen Link een extra Link die je tijdens je avontuur kan helpen. Het is ook mogelijk om tussen de twee te wisselen met de L-knop en R-knop, zodat je ze allebei kunt besturen.
Ook is het origineel uitgebreid met twee exclusieve nieuwe gebieden die elk drie nieuwe levels bevatten die speciaal voor deze versie van het spel zijn gemaakt. Door de nieuwe gebieden te voltooien, kan elke Link speciale vaardigheden ontgrendelen. Fans van de franchise zullen al bekend zijn met de Hurricane Spin en het Master Sword en beiden zijn terug om je tijdens je avonturen van dienst te zijn.
Je krijgt de Hurricane Spin na het voltooien van het uitdagende nieuwe gebied ‘Hero’s Trial’, dat zowel elementen uit de andere levels als drie nieuwe plattegronden bevat. Na het voltooien van het nieuwe gebied ‘Realm of Memories’, dat bestaat uit beroemde locaties uit andere spellen in The Legend of Zelda-serie, krijg je het Master Sword.
The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition biedt ook nieuwe besturingsmogelijk-heden, zoals de “whistle”-functie van de X-knop waarmee je de aandacht van andere spelers kunt trekken of je locatie op de plattegrond kunt aangeven. Het onderste scherm toont tijdens het spelen je inventaris en positie op de plattegrond.