Nieuwe Nintendo 3DS-systeemupdate volgt 7 juni
Nintendo of Europe heeft aangekondigd dat de nieuwste systeemupdate voor Nintendo 3DS in Europa beschikbaar is vanaf 7 juni.
Bekijk hoe je je Nintendo 3DS met het internet kunt verbinden en hoe je een systeemupdate kunt uitvoeren, als deze beschikbaar komt op 7 juni.