Ontvang de uiterst zeldzame Pokémon Victini
Victini – de Victory Pokémon – is de eerste Pokémon met een combinatie van de types Psychic en Fire en kan normaal gesproken niet in het spel worden gevangen. Volgens de verhalen creëert hij een onbeperkte hoeveelheid energie die hij deelt met anderen. Deze energiebron is mogelijk het geheim achter zijn vele overwinningen. Victini’s unieke en exclusieve vaardigheid Victory Star verhoogt niet alleen zijn eigen nauwkeurigheid in gevechten, maar verhoogt ook de nauwkeurigheid van je andere ingezette Pokémon. Gebruik van Victini heeft grote impact in elk Pokémon-gevecht en dat geldt in het bijzonder voor de Triple Battles, een unieke nieuwe vechtvorm in Pokémon Black Version en Pokémon White Version.
Beide versies van het spel bieden uitgebreide vechtmogelijkheden en meer dan 150 nooit eerder geziene Pokémon. Laat zien wat je waard bent tegenover de vele trainers in het hoofdavontuur of ga de strijd aan met je vrienden.
Om kans te maken op de speciale Liberty Pass kun je je exemplaar van het spel het best zo snel mogelijk in huis halen. Pokémon Black Version en Pokémon White Version worden op 4 maart 2011 in Europa gelanceerd.