Over Nintendo 3DS-systeemupdates
Nintendo is voortdurend bezig haar systemen en diensten te verbeteren, om zo de meest comfortabele en gebruiksvriendelijke ervaring te kunnen bieden. Daarom bieden we software-updates voor je Nintendo 3DS-systeem aan, die je kunt downloaden via het internet.
Let op: om de systeemupdate uit te voeren heb je een draadloze internetverbinding nodig.
Hou de officiële site voor Nintendo 3DS in de gaten of ga naar het supportgedeelte voor Nintendo 3DS op onze site voor de nieuwste informatie over systeemupdates.