Sterke line-up bij lancering Nintendo 3DS
8 februari 2011 - De Nintendo 3DS lanceert in Europa op 25 maart 2011 met een ongekend sterk en divers aanbod aan spellen. Vanaf dag één zijn maar liefst dertien spellen in volledig 3D beschikbaar. Of je nu houdt van avontuurlijke games, beat ‘em-ups of iets rustigers, bij de lancering van de Nintendo 3DS zit er altijd wat voor je bij.