Als jouw idee over een hemels interieur te maken heeft met de aanraking van Koning Midas, let dan op! 2011 is een gouden jaar voor Animal Crossing: Let's Go to the City. elke maand van dit jaar kun je de hand leggen op een exclusief gouden meubelstuk.
Het mag er dan eigenaardig uitzien, maar dit beeld is op en top goud! Het artikel van juli brengt de man van een miljoen - misschien wel een miljoen Bells - naar je huiskamer in de vorm van het totempaal-achtige standbeeld van een gouden man, voor je verzameling! Het indrukwekkende aanzien van dit beeld wordt slechts overtroffen door de Azteekse houwen die zijn assertieve gezichtsuitdrukking en fiere houding vormen - of misschien wel door de vlammenfontein die aan zijn schaamteloze schedel ontspruit. Niets voegt meer flair toe aan je Golden Series-verzameling dan het brandende kapsel van de gouden man!
Artikelen uit de Golden-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de gouden man klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het op eenvoudige wijze aan je verzameling kunt toevoegen.
Hiervoor hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 en 30 juli de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de gouden man in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de gouden man al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: de gouden man zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.