Fans van snelle actie op Nintendo 3DS kunnen hun vleugels spreiden, zich tot de tanden bewapenen en het luchtruim kiezen: engelachtige krijger Pit is terug in Kid Icarus: Uprising, zijn langverwachte comeback, die vanaf vandaag in de winkel ligt!
Dit gloednieuwe actiespel voor Nintendo 3DS komt van de hand van Masahiro Sakurai, de regisseur van de Super Smash Bros.-serie en neemt je mee op een onvergetelijke en avontuurlijke reis. Daarnaast bevat het spel verschillende dynamische meerspelerstanden - lokaal en online - voor tot zes spelers tegelijkertijd.
Het spel wordt geleverd met zes speciale AR-kaarten die, als ze bekeken worden via de camera's van de Nintendo 3DS, niet alleen 3D Idols beschikbaar stellen, maar ook voor je ogen tot leven komen, klaar voor het gevecht!
Leden van Club Nintendo die verlangen naar meer AR-kaarten kunnen nu naar de sterrencatalogusen hun verzameling aanvullen met twee Club Nintendo-sets van elk zes AR-kaarten, in ruil voor 250 sterren. Nog geen lid? Registreer dan jouw exemplaarvan Kid Icarus: Uprising, of een ander Nintendo-product dat hiervoor in aanmerking komt, en je hebt alle sterren die nodig zijn voor het ontvangen van deze exclusieve Club Nintendo-beloning.