Kijk je uit naar nieuwe info, trailers en ander nieuws over de laatste spellen - en spellen die nog moeten verschijnen - voor Nintendo 3DS? Dan zit je goed bij de aankomende editie van Nintendo Direct, deze vrijdag, 22 juni, om 6:00.
De Europese Nintendo Direct van 22 juni wordt gepresenteerd door Satoru Shibata, president-directeur van Nintendo of Europe, en bevat aankondigingen en content die specifiek op Europa gericht zijn.