Nintendo lanceert update voor Mario Kart 7
15 mei 2012 – Nintendo of Europe kondigt vandaag aan dat er een update is verschenen voor Mario Kart 7. Deze update elimineert het uitbuiten van kortere routes tijdens online multiplayer-wedstrijden op de parkoersen "Wuhu Island Loop," "Wuhu Mountain Loop," en "GBA Bowser Castle 1".
Mario Kart-fans die de update niet hebben gedownload, kunnen niet langer de online multiplayer-stand spelen. Maar maak je geen zorgen als je geen verbinding kunt maken met internet om de update te downloaden; zonder de update kun je nog steeds deelnemen aan de races voor een enkele speler en tegen andere spelers racen via draadloze communicatie.
Je kunt ook de QR-code scannen met je Nintendo 3DS-systeem om direct naar de download-pagina van de demo te gaan. Druk in het HOME-menu op de L- of R-knop, richt de camera van je Nintendo 3DS op deze afbeelding en tik op het icoontje voor de QR-code, op het onderste scherm. En dat is het!