Deze akelige kristallen bol hoeft je de toekomst niet te vertellen - het is al helder dat bezoek je huis zal ontvluchten, na er een nadere blik op te hebben geworpen! Zodra je nieuwe aanwinst in je woning staat, zal er zeker niemand geld betalen om hem te mogen zien... Vergeleken met andere kristallen bollen, ziet deze er nou niet bepaald glanzend uit en hij zal de hoeken van je kamer eerder verduisteren dan laten oplichten... perfect voor fans van de Creepy-serie!
De toekomst mag dan in nevelen zijn gehuld, maar het is zeker dat er snel meer gruwelijke curiosa beschikbaar zullen zijn in Animal Crossing: Let's Go to the City. Elke twee weken zul je beslag kunnen leggen op een nieuw onderdeel voor je groeiende verzameling artikelen uit de Creepy-serie.
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als het creepy crystal klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het op eenvoudige wijze aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy crystal in handen te krijgen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 en 14 juli de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om het creepy crystal in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is het creepy crystal al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: het creepy crystal zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.