Join Avenue: In Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2 kan de speler ook een bezoek brengen aan het Join Avenue-gebied. In dit gebied komt de speler iedereen tegen waarmee hij via de draadloze Tag Mode in aanraking is gekomen, door te ruilen of te vechten. Deze spelers hebben winkels geopend in Join Avenue waar ze zeldzame spullen verkopen die je nergens anders in het spel tegenkomt. Er zijn verschillende winkels mogelijk in Join Avenue, zoals winkels die zich richten op voorraden of het sterker maken van Pokémon. Hoe meer spelers zich in de Join Avenue van de speler bevinden, hoe zeldzamer de voorwerpen zijn die je er kunt kopen.
Memory Link: Door Pokémon Black Version 2 of Pokémon White Version 2 met een eerder gespeeld exemplaar van Pokémon Black Version of Pokémon White Version te koppelen, kan de speler bijvoorbeeld speciale Pokémon vangen of zien wat er de afgelopen twee jaar is gebeurd met bepaalde personages uit Pokémon Black Version en Pokémon White Version. De voortgang in Pokémon Black Version of Pokémon White Version bepaalt welke scènes de speler tegenkomt in Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2. Om Memory Link te gebruiken heb je twee systemen uit de Nintendo DS- of Nintendo 3DS-familie nodig of toegang tot breedband internet.
Ga voor meer informatie over de spellen Pokémon Black Version 2, Pokémon White Version 2 en Pokémon Dream Radar of de applicatie Pokédex 3D Pro naar de officiële Pokémon-site.