Pokémon Black Version 2 & Pokémon White Version 2 aangekondigd voor Europa
Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2 komen beschikbaar voor de Nintendo DS-systemen en kunnen ook in 2D worden gespeeld op Nintendo 3DS. Meer details worden in de loop van het jaar bekend gemaakt. Ga voor meer informatie en de eerste nieuwe afbeeldingen van Black Kyurem en White Kyurem uit Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2 naar de officiële Pokémon-site.