Vanaf 10 december is er een systeemupdate beschikbaar voor Nintendo 3DS-, Nintendo 3DS XL- en Nintendo 2DS-systemen, die het mogelijk maakt om een Nintendo Network ID te registreren op je systeem in de Nintendo 3DS-familie. Als je een Nintendo Network ID registreert, kun je onder meer op Miiverse posten!
Om te vieren dat de bezitters van draagbare systemen deze nieuwe entertainmentmogelijkheden krijgen, organiseren we de Nintendo Network-welkomstactie, waarbij je een gratis downloadcode kunt verdienen voor de Virtual Console-game Super Mario Bros. Deluxe voor de Nintendo 3DS! Super Mario Bros. Deluxe is de Game Boy Color-versie van de klassieker Super Mario Bros., die oorspronkelijk is uitgebracht voor de NES. Deze versie bestaat uit de originele spelstand plus de spannende Challenge Mode!
Dit moet je doen om deze gratis downloadcode te ontvangen: voer de meest recente Nintendo 3DS-systeemupdate uit, en registreer in de periode van 10 december 2013 tot en met 31 januari 2014 23:59 UTC een nieuwe Nintendo Network ID op een systeem in de Nintendo 3DS-familie, of koppel de Nintendo Network ID die je momenteel op je Wii U gebruikt, aan je draagbare systeem. Maak je geen zorgen als je al een ID hebt gemaakt of je huidige Wii U-ID hebt gekoppeld sinds de update van 10 december: je doet dan automatisch mee aan de actie!
De downloadcodes worden in de periode van 13 tot en met 28 februari 2014 naar het e-mailadres verstuurd dat je hebt geregistreerd voor je Nintendo Network ID. Zorg als je mee wilt doen dus dat je e-mailadres klopt en dat het is bevestigd!
We hebben alle informatie die je nodig hebt! Kijk op onze webpagina's om te lezen over Miiverse op de Nintendo 3DS of voor meer info over Nintendo Network ID's op systemen in de Nintendo 3DS-familie. Ga naar het gedeelte 'Klantenservice' voor info over systeemupdates voor de Nintendo 3DS, of om meer te lezen over Nintendo 3DS-gegevensoverdrachten.