Het is groen en bang in het donker? Een van de beste bijrollenspelers claimt opnieuw de hoofdrol, als Luigi’s Mansion 2 voor de Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL op 28 maar in Europa wordt uitgebracht.
Met landhuizen vol sluwe spoken, en online en lokale meerspelerstanden voor niet minder dan vier dappere spokenjagers, ben je met Luigi's Mansion 2 verzekerd van een flinke dosis plezier, opwinding, en misschien wel een beetje kippenvel!