Pokémon X- en Pokémon Y-uitvoeringen van de Nintendo 3DS XL op 27 september!
Vandaag werd de tweede Pokémon Direct uitgezonden om het laatste nieuws over Pokémon te delen met fans van over de hele wereld! De uitzending stond in het teken van Pokémon X en Pokémon Y, die allebei op 12 oktober uitkomen voor de Nintendo 3DS-systemen. Ook werden Pokémon Bank en Poké Transporter aangekondigd.
Daarnaast werden er in deze Pokémon Direct twee speciale Pokémon-uitvoeringen van de Nintendo 3DS XL aangekondigd. Deze gelimiteerde blauwe en rode uitvoeringen zullen in Europa verkrijgbaar zijn vanaf 27 september.