27 september 2013 – Nintendo kondigt aan dat Bravely Default, de langverwachte role-playing game van Square Enix voor de Nintendo 3DS-systemen, eind 2013 in verbeterde vorm naar Europa komt.
Deze verbeterde versie, die in Japan is verschenen onder de titel Bravely Default: For The Sequel, voegt diverse verbeteringen toe aan het originele spel, inclusief visuele extra’s zoals geanimeerde personages tijdens conversaties, een verbeterde en meer gebruiksvriendelijke bediening, drie aanvullende moeilijkheidsgraden en de mogelijkheid om de frequentie waarin vijanden verschijnen te veranderen. Spelers kunnen kiezen voor de Japanse of nieuwe Engelse audio, gecombineerd met Engelse, Franse, Italiaanse, Duitse of Spaanse schermteksten.