11 september 2014 – Omdat de winter in aantocht is, heeft Nintendo vandaag een nieuwe aanbieding voor de Nintendo 2DS en 3DS aangekondigd: de bonusgame-actie voor de Nintendo 3DS: winter 2014. Dankzij deze actie kunnen spelers hun gameverzameling uitbreiden om de wintermaanden door te komen.
Spelers kunnen de gratis downloadcode aanvragen via hun Club Nintendo-account. De aanvraag moet voltooid zijn vóór 12 februari 2015 (23:59 uur). De downloadcode vervalt op 12 maart 2015 (23:59 uur), en moet dus vóór dit tijdstip worden gebruikt. Leden van Club Nintendo die volgens de leeftijdsclassificatie te jong zijn om een bepaalde game te spelen, kunnen geen downloadcode voor die game aanvragen.