Slijp je zwaard en trek je harnas aan in onze demo boordevol actie* van Monster Hunter 4 Ultimate voor de Nintendo 2DS en 3DS!
In dit voorproefje voor het echte werk kun je met twee trouwe Palico's jacht maken op drie prooien: Great Jaggi, Tetsucabra of de angstaanjagende Gore Magala! Zoek de uitdaging die het beste bij je past. Online of via Local Play kun je zelfs met maximaal drie vrienden spelen!
Neem het op tegen honderd bloeddorstige beesten, ontdek ongerepte gebieden, pas je jager aan en speel samen met anderen in Monster Hunter 4 Ultimate. Deze game belooft de spannendste jachtpartij aller tijden te worden!
Deze speciale New Nintendo 3DS XL-bundel is vanaf de release verkrijgbaar, en bestaat uit een New Nintendo 3DS XL en een exemplaar van Monster Hunter 4 Ultimate op een geheugenkaart van 4 GB. Met de nieuwe C-stick kun je de camera zeer nauwkeurig besturen, en dankzij een sensor die je hoofd volgt, kun je genieten van superstabiel 3D. Met deze functies vormt de New Nintendo 3DS XL de perfecte uitrusting voor alle jagers op groot wild!
Kom meer te weten over de wezens waartegen je het moet opnemen, de duizenden wapens en pantsers die je kunt maken, en de online en lokale multiplayeropties op onze Monster Hunter 4 Ultimate-website!