27 juli 2015 – Om de release op 2 oktober te vieren van Animal Crossing: Happy Home Designer voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen, brengt Nintendo of Europe een reeks nieuwe producten uit, inclusief nieuwe hardwarebundels. Hiermee krijgen zowel bestaande fans als nieuwkomers diverse nieuwe opties om te genieten van de unieke spelervaringen die alleen Nintendo biedt.
Vanaf 2 oktober kunnen Animal Crossing-fans met talent voor het ontwerpen van huizen (zowel het interieur als de buitenkant) aan de slag met Animal Crossing: Happy Home Designer voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Treed in dienst bij het familiebedrijf Nook’s Homes en maak honderden van je favoriete dieren blij door hun droomhuizen te ontwerpen – sommige vragen je zelfs hun tuinen op te fleuren! Als je het ontwerpen van huizen een beetje in de vingers hebt, kun je je wagen aan grotere projecten als een school of een café, of je favoriete dierenvrienden bijzondere rollen geven.
Bezitters van New Nintendo 3DS- of New Nintendo 3DS XL-systemen kunnen de amiibo-kaarten tegen het NFC-aanraakpunt op het onderste scherm houden, terwijl bezitters van de originele Nintendo 3DS-, Nintendo 3DS XL- of Nintendo 2DS-systemen de NFC-lezer/-schrijver kunnen aanschaffen voor amiibo-functies in compatibele software.
Of je nu voor het eerst een Nintendo 3DS gaat kopen of het systeem al bezit, je vindt altijd een perfecte bundel voor Animal Crossing: Happy Home Designer op 2 oktober.