Gezocht: T-shirtontwerpen met Nintendo-thema's voor UNIQLO UT GRAND PRIX 2017!
Vanaf vandaag (1 juli) kun je meedoen aan UT GRAND PRIX 2017, de wereldwijde wedstrijd van UNIQLO voor het beste T-shirtontwerp.
UT GRAND PRIX is een designwedstrijd die jaarlijks door UNIQLO wordt georganiseerd. In de wedstrijd kunnen deelnemers hun verbeelding de vrije loop laten om een tekening of boodschap voor op T-shirts te maken.
Iedereen kan meedoen aan de wedstrijd, ongeacht ervaring, leeftijd, geslacht of nationaliteit.
Inzendingen moeten bestaan uit een origineel T-shirtontwerp op basis van personages uit gameseries van Nintendo. Denk daarbij aan personages uit Super Mario, The Legend of Zelda en Donkey Kong, maar ook aan personages uit series als Animal Crossing, Star Fox, Pikmin, Metroid, Kirby, Splatoon en zelfs Pokémon.
Uit de inzendingen van over de hele wereld worden de beste geselecteerd. De winnaars krijgen geldprijzen en hun designs zullen te zien zijn op T-shirts in de lente- en zomercollectie van UNIQLO voor 2017. Die T-shirts zullen verkrijgbaar zijn in UNIQLO-winkels in achttien verschillende landen en regio's, alsook in de online winkels van UNIQLO.