Kies je pad op onze officiële Fire Emblem Fates-website!
In Fire Emblem Fates, dat op 20 mei exclusief voor de Nintendo 3DS-systemen verschijnt, dreigt een oorlog tussen twee koninkrijken – en jij moet bepalen welke kant je kiest. Je bent geboren als lid van de koninklijke familie van Hoshido, maar opgevoed aan het hof van Nohr. Maak een zorgvuldige keuze en strijd met je leger voor jouw kant van het verhaal in dit ambitieuze strategiespel. Voorafgaand aan de release kun je alvast een kant kiezen en je lot bezegelen op de officiële Fire Emblem Fates-website!
Het verhaal van Fire Emblem Fates laat je kiezen voor verschillende kanten. Vanaf de release kun je kiezen voor Hoshido in Fire Emblem Fates: Birthright of je aansluiten bij Nohr in Fire Emblem Fates: Conquest. Op de website kun je de secties over Conquest en Birthright bezoeken om te zien waarin deze twee paden verschillen. Je kunt ook naar de personages-sectie gaan om te zien welke personages zich op basis van jouw keuze bij jou aansluiten - of zich tegen je keren.
Ontdek alles wat je moet weten op onze officiële Fire Emblem Fates-website. Of je nu kiest voor Nohr, Hoshido, of weigert te kiezen, er wachten je vele strategische gevechten in Fire Emblem Fates, exclusief voor de Nintendo 3DS-systemen.