Nintendo Switch-presentatie 2017 te zien op 13 januari 2017
Update van 13 december 2016: Nintendo Switch-presentatie 2017 live te zien om 5:00 uur op 13 januari.
Heeft de previewtrailer over de Nintendo Switch van vorige week je nieuwsgierig gemaakt? Dan hebben we goed nieuws voor je, want er komt nog veel meer info aan!
Vandaag heeft Tatsumi Kimishima, de directeur van Nintendo Co., Ltd., aangekondigd dat er op 13 januari 2017 belangrijke informatie over ons nieuwste systeem, de Nintendo Switch, zal worden bekendgemaakt. Dat zal gebeuren tijdens een presentatie in Tokyo, die je overal ter wereld rechtstreeks als livestream kunt volgen.
Tijdens de Nintendo Switch-presentatie 2017 bespreken we de precieze releasedatum en laten we de games zien die momenteel voor het systeem worden ontwikkeld.
In de aanloop naar januari laten we jullie weten waar en wanneer je de Nintendo Switch zelf kunt ervaren, dus neem af en toe een kijkje op de officiële Facebook-pagina en de Instagram-account voor de Nintendo Switch, of volg Twitter voor het laatste nieuws.
De Nintendo Switch, het nieuwste systeem van Nintendo, wordt uitgebracht in maart 2017.