Speel op de maat van de ultieme Rhythm Paradise-playlist in Rhythm Paradise Megamix, dat nu uit is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Volg het ritme in meer dan 100 knettergekke minigames en laat zien dat je over een feilloos gevoel voor ritme beschikt. Je vindt meer informatie op onze officiële website voor Rhythm Paradise Megamix.
Denk jij dat je timing perfect is? In deze unieke, muzikale game moet je de maat van allerlei aanstekelijke deuntjes volgen, terwijl je ananassen vangt, uien schoonmaakt of badminton speelt met een kat in een vliegtuig. Je hoeft alleen maar op een knop te drukken of het touchscreen aan te raken op de maat van de muziek!
Ontdek meer dan 30 gloednieuwe minigames die gemaakt zijn in samenwerking met de bekende Japanse muziekproducent Tsunku♂. Daarnaast vind je een aantal hits uit de oorspronkelijk Game Boy Advance-versie, die nooit is uitgebracht in Europa. Bovendien heb je de keuze uit zowel de Engelse als de Japanse soundtrack!
Als je liever niet in je eentje speelt, dan kun je samenwerken met andere muziekliefhebbers via Local Play of Download Play.* Ontdek minigames met aangepaste regels, waarbij het tempo bijvoorbeeld flink wordt opgeschroefd.