De wereld van de Squid Sisters: inleiding
Hier bij het Laboratorium voor Inktvisonderzoek hebben we dag en nacht doorgewerkt om erachter te komen wat er van de Squid Sisters is geworden. We hebben ze al een poosje niet meer gezien, dus we hebben een van onze onderzoekers op pad gestuurd.
Die onderzoeker heeft nu dit strikt vertrouwelijke rapport uit de wereld van de Inklings aan de haak geslagen.
Inkopolis wordt in schemering gehuld. De neonlichten dompelen de stad in heldere tinten groen en roze. De Squid Sisters dansen verder, onvermoeibaar als Inklings die terrein veroveren met inkt.
De inkt was nog niet droog... De strijd waarin Inklings streden om de eer van Callie en Marie eindigde met een overwinning voor Marie, maar er was geen kwaad bloed gezet tussen de twee. De meiden liepen arm in arm de studio uit, lachend en vrolijk zoals altijd. De band tussen de twee was onverbrekelijk en zou de tand des tijds weerstaan.
Warempel! Onze onderzoeker belooft ons op de hoogte te houden van Callie en Marie. Zodra we meer informatie hebben, laten we het jullie meteen weten!