CI_NSwitch_Splatoon2_StarfishMainstage_01.jpg
Onlangs hebben we het level Lekkerbektrack aangekondigd voor Splatoon 2 voor de Nintendo Switch. Inmiddels hebben we nog een level ontdekt!
Dit is Zeesterrenstage. Een poppodium in de open lucht waar allerlei concerten worden gehouden. De legendarische formatie Squid Squad heeft hier al eens gespeeld, waardoor Zeesterrenstage door rockfans als een ietwat heilige plek wordt beschouwd. Het verbaast ons dat al die inkt geen kortsluiting veroorzaakt met al die apparatuur in de buurt, maar daar is vast over nagedacht.
Splatoon 2 wordt op 21 juli uitgebracht voor de Nintendo Switch! Kom meer over deze game te weten op onze officiële spelpagina voor Splatoon 2. Werp af en toe een blik op de officiële Facebook-pagina voor Splatoon, waar we onze laatste bevindingen publiceren.