Maak je borst maar nat, vechtfanaten! We hebben nieuws over ARMS voor jullie!
Er komt binnenkort een gratis* update uit waarmee je toegang krijgt tot Lola Pop, haar drie kenmerkende ARMS en een nieuw level.
De nieuwe Testpunch gaat op 25 augustus om 17:00 uur van start. Je kunt gratis* en voor niks rake klappen uitdelen zo veel je maar wilt, tot de Testpunch op 27 augustus om 22:00 uur is afgelopen!
Dit weekend wordt er op gamescom in het Duitse Keulen ook een ARMS-toernooi gehouden. Wie veegt de vloer aan met zijn tegenstanders? Ga op zaterdag 26 augustus om 17:00 uur naar onze gamescom 2017-website, waar het toernooi als livestream te zien is!
Kun jij niet wachten tot Lola Pop de ring betreedt? Heb je nu al zin in de ARMS Global Testpunch? Bekijk de ARMS-website voor meer informatie over de game. Via onze Facebook-pagina voor ARMS en onze Twitter-account houden we je op de hoogte van het laatste nieuws.