Opgelet Inklings! De Schelpenstrijd*, een stevige stand voor het profgevecht, is toegevoegd aan Splatoon 2 voor de Nintendo Switch! Onze toegewijde onderzoekers hebben dit laatste fenomeen uitgebreid van dichtbij bekeken en zorgden voor een aantal nieuwe gameplaybeelden!
In Schelpenstrijd zijn er in het hele level schelpen te vinden. Verzamel ze en ga naar het kamp van de tegenstander om ze in hun mand te schieten. Het team dat als eerste 100 punten scoort, wint!
Het klinkt allemaal geweldig, maar de mand van de tegenstander is beschermd door een sterke, allesvernietigende, schelpwerende barrière! Ahum... Om door deze mysterieuze barrière te breken heb je eerst een superschelp nodig. Deze maak je door het verzamelen van 10 gewone schelpen.
De moraal van het verhaal? Zodra je door de barrière breekt, zul je zoveel mogelijk schelpen moeten verzamelen en ze in de mand van de tegenstander moeten gooien! Een ware schelpenstrijd!
De schelpenstrijd is reeds beschikbaar in de lijst van profgevechten in Splatoon 2! Het zal in de normale rotatie verschijnen, samen met de volgende bestaande standen: Torentwist, Spetterzone en Bazookarper.
Is dit de eerste keer dat je Splatoon 2 speelt? Kom alles te weten op de officiële website van Splatoon 2 of hou de Facebook-pagina van Splatoon in de gaten voor de nieuwste updates.