CI_3DSDS_TankTroopers_Group.jpg
Woel het slagveld om met gepantserde voertuigen die gebaseerd zijn op bestaande tanks, waaronder de legendarische Panzer en T-34. Je krijgt gezelschap van een groepje knettergekke soldaten die over bijzondere vaardigheden beschikken. Zij kunnen bijvoorbeeld de vijand het zicht ontnemen met verfballen of tanks van de tegenstander uitschakelen met magnetische krachtvelden! De troepen zijn aangetreden en de tanks staan klaar voor inspectie in het gedeelte Tanks en soldaten. Voorwaarts, mars!
Speel samen met anderen of doorbreek de vijandelijke linies in je eentje in de diverse spelstanden. Maximaal zes spelers kunnen elkaar onder vuur nemen in de spelstanden Teamgevecht, Bommengevecht en het chaotische Vrij gevecht. Dankzij Download Play* heb je maar één exemplaar van de game nodig voor schermutselingen met meerdere spelers! In de singleplayerstand kun je 30 missies uitvoeren op vijf verschillende slagvelden, die je volledig in puin kunt schieten. Neem de verschillende Spelstanden in het vizier voor meer info.
Kom meer te weten over deze explosieve multiplayeractie op de officiële website voor Tank Troopers!