Het gratis demo-evenement Splatoon 2 Global Testfire begint op 24 maart
Splatoon 2 komt deze zomer uit voor de Nintendo Switch. Het Laboratorium voor Inktvisonderzoek werkt de klok rond om alle nieuwe content in deze game in kaart te brengen. Tot nu toe weten we dat er nieuwe levels, nieuwe wapens en nieuwe accessoires worden toegevoegd, evenals een gratis toeschouwerstand. Dankzij die stand kunnen onze medewerkers de Inklings gemakkelijker in hun natuurlijke omgeving bestuderen (en zitten ze niet voortdurend onder de inkt).
Heb je nog nooit van Splatoon 2 gehoord? Ga dan naar de spelpagina voor meer informatie of bekijk de onderzoeksresultaten van het Laboratorium voor Inktvisonderzoek op Facebook.