Er ligt een reusachtige wereld voor je open in Xenoblade Chronicles 2, een grootschalige RPG die deze winter exclusief wordt uitgebracht voor de Nintendo Switch. Je kunt nu alvast luisteren naar een deel van de soundtrack.
Als je een fan bent van Xenoblade Chronicles dat is uitgebracht voor de Wii en de New Nintendo 3DS, dan zul je aangenaam verrast worden! Veel van de componisten die hebben meegewerkt aan de oorspronkelijke game, werken ook aan Xenoblade Chronicles 2!
Heb je de E3-trailer nog niet gezien? Bekijk hem hieronder. Binnenkort brengen we je meer informatie over Xenoblade Chronicles 2.