Ontdek hoe je je hersenen kunt trainen op de nieuwe website voor Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?
Heb je wel eens het gevoel dat je je focus verliest? Train je hersenen om je te kunnen concentreren in een wereld vol afleiding, met Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?, dat op 28 juli wordt uitgebracht voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Op de officiële website ontdek op welke manieren je je concentratievermogen kunt testen en trainen, en hoe je je brein tot het uiterste kunt beproeven.
In een wereld waarin wordt geschreeuwd om je aandacht, kun je je concentratie gemakkelijk verliezen. Train je concentratievermogen in slechts vijf minuten per dag met Duivelse Training, een verzameling listige opgaven waarmee je je hersenen een efficiënte workout biedt! Kijk voor meer informatie op de pagina Wat is Duivelse Training?
Bij Duivelse Training houdt het echter niet op! De game biedt meer dan genoeg andere hersenkrakers, waaronder een aantal bekende oefeningen uit eerdere Brain Training-titels. Er zijn meer dan 25 activiteiten, van piano-oefeningen tot kaartspellen, waarvan je er op de activiteitenpagina alvast een paar kunt bekijken.
Stel je hersenen op de proef met Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?, dat exclusief wordt uitgebracht voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen, en kijk op de officiële website voor meer informatie!