Treehouse Live bespreekt multiplayerstand in Super Mario Odyssey en meer
Super Mario Odyssey is vanaf 27 oktober verkrijgbaar voor de Nintendo Switch en biedt een fenomenale singleplayer-ervaring in een 3D-wereld vol exotische rijken om te verkennen.
Wist je dat je ook samen met een vriend kunt spelen? Nou, dat kan! Kenta Motokura, de game director voor Super Mario Odyssey, was op bezoek bij Treehouse Live op E3 om te laten zien hoe de lokale coöperatieve stand werkt. Je kunt het volledige filmpje hieronder bekijken (alleen in het Engels).
In de coöperatieve stand speelt één speler als Mario terwijl de ander Cappy bestuurt en vrij kan rondvliegen. Cappy is bovendien onkwetsbaar zodat hij Mario kan beschermen. Deze spelstand is ideaal als je Super Mario Odyssey wilt spelen met een vriend of een jongere speler die niet bekend is met de game. Daarnaast heb je maar één Joy-Con per speler nodig!
Het Treehouse-team nam ook een kijkje in het Bosrijk, dat niet speelbaar was in de E3-demo. In het filmpje hieronder zie je meer gameplay van deze wereld, evenals een tyrannosaurus met een parmant hoofddeksel.
Wil je nog meer beelden zien van Super Mario Odyssey? In het filmpje hieronder zie je de levendige wereld van het Woestijnrijk en New Donk City!
Tot slot hebben we nog een speciaal ontwikkelaarsdagboek van niemand minder dan Kenta Motokura. Hierin kom je meer te weten over het verhaal, Cappy en nog veel meer!
Wat een hoop Mario! Wil je nog meer informatie over de game? Ga dan naar de Super Mario Odyssey-spelpagina en volg de nieuwe Super Mario-account op Twitter om meer te weten te komen over de verschillende personages en locaties!