CI_NSwitch_Splatoon2_Artwork_02.jpg
Het gratis demo-evenement* Splatoon 2 Global Testfire begint vandaag om 20:00 uur!
Tijdens de Global Testfire kun je in teams van vier de levels Vinvis Fitness en Sushistraat vol kliederen. (In tegenstelling tot de eerste game kun je Splatoon 2 ook in het Nederlands spelen. Vandaar de Nederlandse levelnamen.)
Je kunt andere spelers te lijf gaan met ontzagwekkende dubbele wapens. Daarnaast zijn er vernieuwde versies van vertrouwde wapens, waarmee ervaren Inklings meteen uit de voeten kunnen. Je kunt ook een paar subwapens en speciale wapens uitproberen!
Op de spelpagina van Splatoon 2 vind je meer informatie over de game. Werp ook eens een verfblik op de Facebook-pagina voor Splatoon. Daar publiceert het Laboratorium voor Inktvisonderzoek al zijn bevindingen.