Heb je vragen? Geen zorgen. Hier zijn de antwoorden waar je naar snakt.
Dat is een account die je bij Nintendo kunt aanmaken. Die account heb je nodig om de software te downloaden en Splatoon 2 Global Testfire te spelen.
Welke levels kan ik spelen?
Tijdens de Global Testfire kun je elkaar in teams van vier te lijf gaan in de levels Vinvis Fitness en Sushistraat. (Voor wie het nog niet wist: Splatoon 2 kun je in het Nederlands spelen, dus alle levels krijgen een Nederlandse naam.) Ook kun je vier verschillende wapens uitproberen.
Dat mag je dus echt he-le-maal zelf bepalen! Je kunt in de tv-stijl spelen. Of in de tafelstijl of handheldstijl als iemand besluit de tv in te pikken.
Ga naar de spelpagina van Splatoon 2 voor meer informatie over de game en werp af en toe eens een blik op de Facebook-pagina van de game. Daar worden de bevindingen van het Laboratorium voor Inktvisonderzoek gepubliceerd.