Het wachten op de Nintendo Switch is eindelijk voorbij – Nintendo's nieuwe systeem wordt vandaag in heel Europa uitgebracht, zodat spelers altijd, overal en met iedereen kunnen gamen!
De Nintendo Switch biedt de mogelijkheid om onderweg te gamen met een systeem voor thuisgebruik. Met drie flexibele speelstijlen, past de Nintendo Switch zich aan jouw levensstijl aan, hoe die er ook uitziet.
Betreed een wereld van ontdekking, verkenning en avontuur, in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, een grensverleggende nieuwe game in de bekroonde serie. In dit adembenemende openwereld-avontuur reis je door velden en wouden, en tot op de toppen van bergen, om te ontdekken wat er met het verwoeste koninkrijk Hyrule is gebeurd.
Neem het tegen elkaar op in 1-2-Switch! Kijk naar je tegenstander en niet naar het scherm. Maak de Joy-Con-controllers los van het systeem, geef er een aan je tegenstander en spelen maar! Iedereen kan 1-2-Switch spelen! Kijk je tegenstander in de ogen en ontdek de vele functies van de Joy-Con, zoals de HD-trilfunctie en de geavanceerde bewegingsbesturing.
Snipperclips – Geknipt om samen te spelen! is een actie-puzzelgame die draait om communicatie, samenwerken en uitknippen. Pak een Joy-Con en geef de andere aan een vriend om de puzzels voor twee spelers op tv of in tafelstijl te spelen. Vorm een grotere groep om de dynamische puzzels met maximaal vier spelers op te lossen, of het tegen elkaar op te nemen in andere activiteiten.