Kijk in de nacht van woensdag op donderdag naar een nieuwe ARMS Direct!
16 mei 2017 - In de nacht van woensdag 17 mei op donderdag 18 mei wordt er om middernacht een nieuwe Nintendo Direct uitgezonden met meer informatie over de gloednieuwe game ARMS voor de Nintendo Switch. Als bonus wordt er ook een nieuwe trailer voor Splatoon 2 vertoond aan het einde van de video. Het is dus de moeite waard om hiervoor op te blijven!
Je kunt de presentatie in de nacht van woensdag 17 mei op donderdag 18 mei vanaf middernacht volgen op YouTube of via de Nintendo Direct-website, waar de uitzending als stream te zien is.