Maak kennis met de vechters uit ARMS
Om je klaar te stomen voor strijd laten we je alvast een paar personages zien tegen wie je in het krijt kunt treden als de game op 16 juni exclusief voor de Nintendo Switch wordt uitgebracht!
Als je vechtsport combineert met ramen, is deze dame het resultaat. Min Min staat bekend om haar pittige voetenwerk, waarmee ze aanvallen van de tegenstander van zich af kan schoppen. Min Min kan haar linkerarm zelfs in een draak veranderen!
Wacht even! Hoe zit het met vechters als Mechanica en Spring Man? En met de popprinses Ribbon Girl? Bekijk deze trailer om deze en andere vechtjassen te zien.
Binnenkort laten we nog meer vechters zien, dus zorg dat je op de hoogte blijft!