De game die in de jaren negentig de standaard voor alle vechtgames vormde, is terug! ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers, dat nu exclusief voor de Nintendo Switch verkrijgbaar is, is voorzien van allerlei upgrades en extra content. Speel de ultieme versie van deze Super Nintendo-klassieker onderweg!
Op de Nintendo Switch kun je altijd, overal en met iedereen spelen. Speel thuis op de tv of beleef een spectaculaire knokpartij buiten de deur. Je kunt de standaard van de Nintendo Switch uitklappen, de Joy-Con-controllers van het systeem af halen en het opnemen tegen een vriend.
Maak kennis met diverse aanpassingen en verbeteringen, zoals gloednieuwe spelstanden, kraakheldere HD-graphics en meer! Met de bewegingsbesturing van de Joy-Con-controllers kun je je tegenstanders belagen met Hadokens in de spelstand Way of the Hado. En kijk ook eens naar het unieke, digitale artbook van meer dan 250 pagina's!
Neem het op tegen de computer in de klassieke stand Arcade, of sla de handen ineen met een vriend in de gloednieuwe spelstand Buddy Battle. Je kunt natuurlijk ook je vrienden te grazen nemen zoals vroeger in de stand Versus. In deze herboren klassieker zul je jezelf geen seconde vervelen. Leef jezelf uit in verschillende spelstanden waarin je moet samenwerken of juist op je tegenstander moet inbeuken. Spelers kunnen ook deelnemen aan of zich terugtrekken uit een gevecht wanneer ze willen, en online* de bruutste confrontaties beleven.