In de aanloop naar zijn volgende grote avontuur in Super Mario Odyssey, dat vanaf 27 oktober exclusief beschikbaar is voor de Nintendo Switch, springt Mario onze wereld in voor een muzikale reis in de gloednieuwe 'Jump Up, Super Star! - Super Mario Odyssey'-muziekvideo. Bekijk de video om Mario op straat een onvergetelijk dansnummer te zien opvoeren!
Als je geen genoeg van de muziek kunt krijgen, ga dan naar de officiële Super Mario Odyssey-website waar je gratis* een korte versie van de titelmelodie van de game kunt downloaden.
Houd de officiële website in de gaten voor meer informatie, en volg onze officiële Super Mario-Twitteraccount voor de meest actuele nieuwsberichten en aankondigingen over Mario.