Eindelijk! Super Mario Odyssey komt vandaag uit, exclusief voor de Nintendo Switch. Ga met Mario en zijn nieuwe maatje Cappy op een ongelofelijk avontuur! Spring, rol, zwem en sprint door een grote hoeveelheid exotische 3D-koninkrijken, en stop de snode trouwplannen van Bowser.
Met de nieuwe vaardigheden van Cappy kan Mario allerlei vijanden vangen en hun eigenschappen zelf gebruiken. Vlieg door de warme lucht van Zonnesteekstad als Bullet Bill, zwem door de frisdrankwateren van Bubbelbeach als Cheep Cheep of baan je een weg door eeuwenoude velden van Tricera-top als een T-Rex!
Deze speciale hardwarebundel* bevat een Nintendo Switch-systeem, rode Joy-Con-controllers met Mario-thema en een downloadcode voor Super Mario Odyssey.** Een speciaal etui met Super Mario Odyssey-thema wordt geleverd met beschermfolie voor je Nintendo Switch.
Heb je het al gehoord? Allerlei dagdagelijkse dingen worden door Cappy gevangen! Om mee te doen kun je je eigen Cappy + snor-uitsnede downloaden op de spelpagina van Super Mario Odyssey. Plak ze op iets grappigs en neem een foto!
Voor het geval dat je het gemist hebt: Mario was pas in onze wereld op bezoek voor een levensecht avontuur! Je kunt een verkorte versie van het liedje gratis*** downloaden op de officiële website, of de volledige versie aankopen via iTunes.
Kom via onze officiële accounts op Twitter en Facebook alle nieuwtjes te weten over Super Mario, of bezoek de site van Super Mario voor alle games!
Vertrek op een fascinerende wereldreis in Super Mario Odyssey, exclusief voor de Nintendo Switch!