Nieuwe Nintendo Direct woensdagavond om middernacht te zien!
Kijk in de nacht van 13 op 14 september naar een uitzending van bijna 45 minuten, waarin we laten zien wat je de komende maanden kunt verwachten voor de Nintendo Switch en de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Ook nemen we Super Mario Odyssey voor de Nintendo Switch onder de loep.
Je kunt de presentatie in de nacht van 13 op 14 september vanaf middernacht live volgen op YouTube of via de Nintendo Direct-website.