CI_News_Splatoon2Ver3_RankX.jpg
Laat zien dat jij het in je hebt om je naar de top te kliederen met rang X. Dit is een nog extremere rang dan S+! Als je rang S+10 al hebt bereikt, word je automatisch geregistreerd als rang X nadat je de update hebt gedownload!
Dat is nog niet alles! Hou je ogen open voor meer nieuwe levels, waaronder Waterwonderland. Het schijnt dat deze plek de populairste plek voor de hipste Inklings is om te daten.
Ook zijn er vier nieuwe wapens toegevoegd met de update van vandaag. Deze nieuwkomers zorgen voor nog meer kansen om je strategie tot in detail te perfectioneren.
Of je deze zomer nu kijkt voor een frisse nieuwe look, of juist retro, versie 3.0 heeft het allemaal. Deze nieuwe update bevat meer dan 100 onderdelen voor je uitrusting. Sommige zijn compleet nieuw, andere komen uit de originele game!
De vierkoppige Chirpy Chips bestijgen de Inkopolis-hitlijst met twee nieuwe songs: Blitz It! en Wave Prism. Deze knallers moet je absoluut horen!
Er gaan geruchten rond dat Callie van de Squid Sisters met Marie is gezien bij de weekdierenwachtpost in Octocanyon. Volgens sommigen zal Callie verschijnen nadat je aan een bepaalde voorwaarde hebt voldaan om recent nieuws en leuke statistieken over je speelstijl te laten zien.