De vorige keer vierden we de release van Captain Toad: Treasure Tracker. Het thema was toen "Captain Toad's Odyssey". Bekijk de winnaars hieronder!
Het thema voor deze ronde draait om de spectaculaire uitzichten in de verschillende koninkrijken in Super Mario Odyssey. Het thema heet "Adembenemende uitzichten"! Ga dus naar het perfecte plekje, pak je camera en klikken maar!