CI_MyNintendo_CoinsForSwitch.jpg
Vanaf de release van My Nintendo in 2016 hebben Nintendo-fans genoten van een reeks beloningen waaronder in-app voorwerpen, exclusieve kortingen en nog veel meer. Er is nu een update voor deze dienst op komst waardoor Nintendo Switch-spelers op een nieuwe manier beloond gaan worden.
Zodra je gouden punten verzameld hebt, blijven ze geldig tot de laatste dag van de maand in het volgende kalenderjaar. Gouden punten die je bijvoorbeeld in maart 2017 hebt gekregen, zullen geldig zijn tot het einde van maart 2018.
Meer informatie kun je vinden op de My Nintendo-website. Hou in de komende weken je ogen open voor meer informatie!
Met My Nintendo is het spelen van games en het gebruiken van Nintendo nog leuker! Het My Nintendo-puntenprogramma geeft je de kans om verschillende beloningen zoals in-app items en kortingen te ontvangen.
Je kunt op allerlei manieren punten verzamelen. Speel Nintendo-apps op je smartphone of tablet, koop software of ontvang aanbevelingen via e-mails van Nintendo!