In de afgelopen vijf maanden hebben we je gevraagd om je geweldige avonturen in Super Mario Odyssey voor de Nintendo Switch te delen, en we hebben genoten! Het volgende thema, "Don't try this at home", zal de laatste ronde zijn, dus lees verder om te ontdekken hoe je mee kunt doen.
In deze laatste ronde draait het om gevaarlijke en riskante situaties. Het thema is "Don't try this at home"! Wees dus een waaghals en begeef jezelf tussen vijanden, of spring zelfs van kliffen en gebouwen af! Hoe je het gevaar ook onder ogen komt, vergeet niet om er een foto van te maken!
Dit thema is de (voorlopig) laatste ronde van de Snapshot Contest! Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen aan de vorige rondes en hun geweldige Super Mario Odyssey-momenten hebben gedeeld!
4. Voor elk thema kiest de Organisator de drie beste screenshots en zal deze gebruiken op de officiële website van de Organisator en/of websites die de producten van de Organisator promoten en/of verkopen, op YouTube en/of sociale media, zoals Facebook, Twitter en Instagram.