Het Mario Tennis Aces-onlinetoernooi voor oktober is nu gaande!
Grijp je racket en bereid je voor: er is een gloednieuw onlinetoernooi* gaande in Mario Tennis Aces voor de Nintendo Switch! Als je deelneemt kun je al eerder met een nieuw personage spelen: de allrounder Birdo!
Het toernooi vindt nu plaats en duurt tot 1 november 1:00 uur. Denk je dat jij het in je hebt om een tennislegende te worden? Laat maar zien op de tennisbaan!
Trouwens, heb je meegekregen wat er allemaal is toegevoegd met de onlangs uitgebrachte update versie 2 voor Mario Tennis Aces op de Nintendo Switch? Er zijn veel coole dingen toegevoegd, waaronder extra personages en zelfs nieuwe manieren waarop je kunt spelen. Lees verder om alle nieuwigheden te ontdekken!
Vanaf oktober zullen Birdo, Shy Guy, Koopa Paratroopa en Petey Piranha zich één voor één klaarmaken om de tennisbaan te betreden als speelbare personages. Je kunt ze vrijspelen door deel te nemen aan onlinetoernooien! Houd ons goed in de gaten, want tot juni volgend jaar blijven we meer van je favoriete Super Mario-personages toevoegen!
Je kunt nu ook lokale multiplayersessies** in Dynamisch duel in de tafelstijl spelen. Gebruik twee Nintendo Switch-systemen, ga oog in oog staan met je tegenstander en speel een potje tennis op de traditionele manier!
Heb je Mario Tennis Aces nog nooit gespeeld? Ontdek meer over de game op de officiële Mario Tennis Aces-website en ervaar wat er zoal op de tennisbaan gebeurt via de Facebook-pagina van Super Mario en de Twitter-account van Nintendo Nederland.